لیزر موهای زائد زیر بغل را چه باید کرد؟
نوشته شده توسط : saba


موهای زیربغل یکی از آزار دهنده ترین نواحی است که باید به طور مداوم با آن مقابله کرد. مهم نیست که چند بار آن ها را اصلاح میکنید، باز هم به حالت اول خود باز می گردند.اما با استفاده از لیزر کندلا الکس داشتن پوستی نرم و بدون مو به طور دائم در ناحیه زیربغل دیگر یک آرزوی دست نیافتنی نیست. بدون شک در مورد لیزر موهای زائد با دستگاه کندلا الکس کنجکاو شده اید. اگرچه این روش در کوتاه مدت از تیغ و اپیلاسیون گرانتر است، اما موجب می شود بتوانید در بلند مدت در هزینه های خود برای خرید لوازم اصلاح صرفه جویی کنید.

این وضعیتی است که بسیاری از ما آن را تجربه کرده ایم: پیراهن یا لباس مورد علاقه مان را به تن میکنیم و می فهمیم که فراموش کردیم زیر بغل خود را اصلاح کنیم. امیدوارم قبل از قدم گذاشتن در عموم، این موضوع را فهمیده باشید، تصور کنید که اگر از آخرین باری که شیو کرده اید مدت زیادی گذشته باشد چقدر موهای زیر بغل شما می تواند زننده باشد و موجب کاهش بهداشت فردی شما شوند.

با لیزر موهای زائد، به شما این آزادی داده می شود که بدون نگرانی در مورد موهای زائد، راحت تر و با خیالی آسوده تر لباس بپوشید و از شر بوی بد و زننده زیر بغل خود نیز خلاص شوید. اگر بدانید قبل از لیزر زیربغل چه باید کرد می توانید عوارض جانبی ناشی از لیزر مانند درد، سوزش و تورم در این ناحیه را کاهش داده و بسیار سریعتر به نتیحه مطلوب خود از جلسات لیزر دست یابید.
شیو کردن مکرر زیر بغل باعث می شود این ناحیه مستعد به رشد موهای زیرپوستی شود. همچنین احتمال کیست و بریدگی بر اثر شیو کردن با تیغ افزایش می یابد.

اما لیزر موهای زائد توسط کندلا با لیزر کندلا الکس راه حل رفع موهای زائد زیربغل است. با لیزر کندلا الکساندرایت موهای زیرپوستی به طور کامل از بین می روند. پس از آن منافذ پوست بسته شده و پوستی صاف را برای شما ایجاد می کند. دیگر از شر شیو کردن، اپیلاسیون، بریدگی با تیغ و... خلاص می شوید. درمان زیر بغل با لیزر به معنای واقعی کلمه فقط چند دقیقه طول می کشد و می توانید نتایج را با اولین درمان خود به راحتی مشاهده کنید.
لیزر موهای زیربغل بهترین جایگزین روش های ناکارآمد رفع موهای زائد است. شیو کردن سنتی موهای زیر بغل، مستلزم این است که این روند حداقل هرفته تکرار شود. علاوه بر این، پوست ناحیه زیر بغل به شدت حساس است و سریعا ممکن است با هر تحریک کوچک توسط تیغ در آن حساسیت ایجاد شود.
معمولا متخصصین پوست و مو به افرادی که پوستشان مستعد تحریک است استفاده از لیزر موهای زائد در ناحیه زیربغل را پیشنهاد می دهند. البته متخصصین نکات مربوط به قبل از لیزر زیربغل را به بیماران آموزش می دهند تا نتیجه بسیار بهتری از این روش بگیرند و عوارض لیزر زیربغل را به حداقل برسانند.

لیزر مو زیربغل موجب رفع موهای زیرپوستی و همچنین جلوگیری از ایجاد التهاب می شود که در نتیجه روش های دیگر رفع موهای زائد در این ناحیه بوجود آمده اند. لیزر موهای زائد به شما امکان می دهد تا از زخم های دردناک، ایجاد توده در زیشه موها که با نازک شدن پوست در ناحیه زیر بغل ایجاد می شود، در امان بمانید.





:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: